Vis indkøbskurv

Indkøbskurv

Digital Multimedia Management
Tilbage

Digital Multimedia Management
A holistic approach

2. udgave, 1. oplag, 2011

Forfatter
Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan

This book presents an open and holistic development model, which can be used in iterative and agile project models as well as in the more traditional linear models.

Digital Multimedia Management is the English version of the Danish textbook Digital media management.

Compared to previous editions especially topics such as agile methods, interface design, user involvement and social media has been given more space.

Find extra materials under the picture on this page

En e-bog er en bog i digitalt format, så den kan læses på en computer, en smartphone eller på en tablet. E-bogen findes i pdf-format.
 
Når du har købt din e-bog, modtager du et downloadlink via mail. Du downloader herefter e-bogen direkte til din computer.
 
Hvis den købte e-bog er beskyttet med DRM skal et bestemt læseprogram, fx Adobe Digital Editions, være installeret på din computer, inden du begynder at downloade e-bogen.
 
Uanset om e-bogen er beskyttet med DRM, vandmærke eller ingen kopibeskyttelse, så er det tale om ophavsretligt materiale, der ikke må videregives til brug af andre end køberen.
 
Har du brug for hjælp til at læse din e-bog? Find information og vejledninger her.
Pris
349,00 DKK

Levering: 2-5 hverdage

Varenr.

44021-1

ISBN

978-87-571-2736-2

Antal sider

211

Forlag/udgiver

PRAXIS - Nyt Teknisk Forlag

Vælg den indkøbsliste, skal føjes til

Vælg type

Pris
349,00 DKK

Levering: 2-5 hverdage

Varenr.

44021-1

ISBN

978-87-571-2736-2

Antal sider

211

Forlag/udgiver

PRAXIS - Nyt Teknisk Forlag

Alle priser er inkl. moms