Vis indkøbskurv

Indkøbskurv

International markedsføring -  Cases og opgaver
Tilbage
International markedsføring -  Cases og opgaver

International markedsføring - Cases og opgaver

06. udgave, 01. oplag, 2019

Forfatter
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, m.fl.

International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. 

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.

Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.

Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website https://trojka.dk/Trojka.aspx, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.

Juni 2019
Forfatterne

Pris
87,50 DKK

Levering: Kode pr. mail først kommende hverdag

Varenr.

71541458-9+

ISBN

9788771541458

Antal sider

330

Forlag/udgiver

Trojka

Vælg den indkøbsliste, skal føjes til

Vælg type

Pris
87,50 DKK

Levering: Kode pr. mail først kommende hverdag

Varenr.

71541458-9+

ISBN

9788771541458

Antal sider

330

Forlag/udgiver

Trojka

Alle priser er inkl. moms