Vis indkøbskurv

Indkøbskurv

Målgruppeanalyse
Tilbage
Målgruppeanalyse

Målgruppeanalyse

1. udgave, 01. oplag, 2008

Forfatter
Christian Viktor Rasmussen, Louise Harder Fischer

Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt – en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne – er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig.

Målgruppeanalyse handler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres.

Målgruppeanalyse giver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser – og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde.

Læs mere om bogen på forfatternes hjemmeside: maalgruppeanalyse.dk

Pris
219,00 DKK

Levering: 2-5 hverdage

Varenr.

44007-1

ISBN

978-87-571-2520-7

Antal sider

136

Forlag/udgiver

PRAXIS - Nyt Teknisk Forlag

Vælg den indkøbsliste, skal føjes til

Vælg type

Pris
219,00 DKK

Levering: 2-5 hverdage

Varenr.

44007-1

ISBN

978-87-571-2520-7

Antal sider

136

Forlag/udgiver

PRAXIS - Nyt Teknisk Forlag

Alle priser er inkl. moms